24 Kasım 2007 Cumartesi

BÜYÜLEYEN MUTFAK KOKUMUZ:(

DİKKAT:Büyüleyen mutfak kokusu arkadaşımız için hatim paylaşılmaktadır... İlgilenenlerin Allah rızası için DİSAL arkadaşımızın bloğuna gitmeleri rica olunur....

Hayat ne tuhaf ,bir yandan doğum haberi alıp seviniyoruz..Bir yandan ölüm haberi alıp üzülüyoruz..Ama şunu unutmıyalımki Allahtan geldik Allaha döneceğiz...Sanalda olsa insan görmeden ve duymadanda arkadaşlıklar kurabiliyor, ve o arkadaşı için yüreği yanabiliyor.Akşam üstü Misss in sayfasında öğrendiğimde şok oldum, inanamadım, dona kaldım ve hala şoktayım..Başıma ağrılar girdi ve bu gece uyuyabileceğimi hiç sanmıyorum..Yazımıda silip silip baştan yazıyorum..Allah rahmet eylesin ,ailesine ve hepimize Allah sabırlar versin...Dualarmızdasın canım benim, seni hiç unutmayacağız...O güzel esprilerinle herzaman hatırlayacağız...Seni özliyeceğiz:(
BLOG DÜNYASININ ve ZERRİNİMİN BAŞI SAĞOLSUN...:((((
ÖĞRETMENLER GÜNÜN KUTLU OLSUN..
Ah Esram bölemi kutluycaktık ah:(((
http://esranintaziyedefteri.blogspot.com/

1 yorum:

  1. kimbilir kaç kişi ölüyor....ve biz bilmiyoruz....
    esranın seveni ve görüşeni çoktu...kaç koldan dualar okundu...

    bazen arkadaş listemdeki çoğu blogcu için hiç sayfasını güncellemiyor diye kızıyorum....belki onlarda gittiler...bilmiyorum...

    hatime katkılarından dolayı çok teşekkürler özlemcim..Allah senden razı olsun...

    YanıtlaSil

Yorumunuzdan dolayı mutluyum:)

BLOGGER OLMAYAN VE YORUM YAZMAK İSTEYEN ARKADAŞLARIM YORUMLAMA BİÇİMİ,VE ANONİM ŞIKKINI TIKLAYARAK YORUM YAZABİLİRLER.TEŞEKKÜRLER.