18 Temmuz 2007 Çarşamba

KAKAO PUDİNGLİ KURABİYE

Bugün sizlere pratik bir kurabiye tarifi vericem, alternatifleri olan bir tarif farklı şekillerde ve farklı puding aroması kullanılarak yapılabilir, tarifi yazdıktan sonra anlıyabilirsiniz ...
MALZEMELER
1 Paket yumuşamış margarin
1 paket kakaolu puding
2 yemek kaşık pudra şekeri
1 çay kaşığı kabartma tozu
isteğe göre çikolata

YAPILIŞI
Malzemeler kulak memesi yumuşaklığına gelene kadar yoğurulur ,sonra şekilli kalıplarla isteğe göre kesilir ,
175derecede 15dk fırında pişmesi yeterli olur.Fırından çıkıp soğuduktan sonra arzuya göre eritilmiş çikolataya batırılır.Kurabiyemiş bitmiştir afiyet olsun ...
Yine tatlı, yine tatlı benim gibi günü tatlısız geçiremeyenler, bu pratik tarifi deneyebilirler, alternatiflerini şu şekilde sıralayabiliriz ...
Ben çilekli pudinglede yapıyorum ,içine kürdan ucu kadar kırmızı gıda boyası katıyorum kırmızı bir hamur elde edip yuvarlaklar yapıyorum ,ortasına parmağımı batırıp çukur oluşturuyorum, piştikten sonra çilek reçelinden 1 çay kaşığı koyuyorum ve çilekli kurabiye yapmış oluyorum ısırınca ağzıma çilek aroması geliyor çok güzel bir kurabiye elde etmiş oluyoruz .
Birde karemelli pudingle deneyip ortasına karamel yakıp koyabiliriz oda yakışıyor ve sizin kendi fikrinize kalmış bu şekilde pudinglerle deneyip yapabilirsiniz , çay ve kahve saatlerinizin vazgeçilmez tadı ........

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuzdan dolayı mutluyum:)

BLOGGER OLMAYAN VE YORUM YAZMAK İSTEYEN ARKADAŞLARIM YORUMLAMA BİÇİMİ,VE ANONİM ŞIKKINI TIKLAYARAK YORUM YAZABİLİRLER.TEŞEKKÜRLER.