30 Temmuz 2007 Pazartesi

KARNIBAHAR KÖFTESİ



Aslında önyargılı değilim ama kabak olmadığını bildiğim içinmidir neDİR? fazla yemedim,
herkesin damak tadı ayrı tabii.
Yinede güzeldi sizlerin beğeneceğinizi umuyorum nede olsa Oktay usta tarifi...
Bu hafta bizim pazarda bayağı bol şekilde karnıbahar satıyorlardı ,hemde inanmazsınız 1ytl
fiyatıda çok ucuz olunca bende 2 tane aldım. Birini köfte yaptım, birinide yemeğini yapmak üzere ayırdım .Biz karnıbaharı ailecek çok severiz, sadece kokusu çok itici gelir, onun dışında bayıla ,bayıla yeriz. Lafı fazla uzatmadan köftemize geçmek istiyorum,
MALZEMELER
1 karnıbahar2 sap taze soğan.kaşar rendesi1 su b.un2 yumurtatuz ve karabiberkızartmak için , sıvıyağHAZIRLANIŞI:Karnıbaharı haşlayalım suyunu süzüp ezelim. Sonra içine yumurtaları kıralım.İnce doğranmış taze soğanı, rende kaşarı, tuz ve karabiberi ilave edelim.Alabildiği kadar un ile mücver kıvamına getirelim. Kaşık kaşık kızgın yağa dökerek altını üstünü iyice kızartalım.Havlu kağıt üzerine alalım ve yoğurt yanında sıcak sıcak yiyelim ..Açıkcası ben borcama döküp fırındada yaptım, olurmu diye olmadı. Yağın tadı ve farkı demekki kızartması güzel oldu .
Bence fırında hiç denemeyin benden size bir tavsiye....Kolay gelsin hanımlar..........
AFİYET OLSUN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuzdan dolayı mutluyum:)

BLOGGER OLMAYAN VE YORUM YAZMAK İSTEYEN ARKADAŞLARIM YORUMLAMA BİÇİMİ,VE ANONİM ŞIKKINI TIKLAYARAK YORUM YAZABİLİRLER.TEŞEKKÜRLER.