25 Ağustos 2007 Cumartesi

İSİMSİZ


İsim bulamadım arkadaşlar....... Adını sen koy:))))

Kalan kremşantinizmi var buzlukta ..Artan kekinizmi var dolabınızda.. Buyrun birlikte isimsiz yapalım..Peykekimi görmüştünüz.. Üzerine hazırladığım kremşanti arttı..Bende buzluğa kaldırmıştım..Düşündüm, taşındım 2 gün sonra aklıma isimsizi yapmak geldi..Gerçi benim kalan kekim yoktu ama, abur cubur dolabımda 1 paket ülker kakaolu kekim vardı..1 bardak süt ve 1 paket toz kremşantiyi çırpmıştım.İçine kakaolu kekimi rendeledim ,evet rendeledim, robotu açmaya üşendim. Bir güzel yoğurdum ..1 kaşık dolusuda hindistan cevizi ekledim ,ve elime ceviz kadar yuvarlaklar alıp hindistan cevizine bazılarınıda pasta süslerine buladım.Kürdanlı veya kürdansız, buzdolabında değil dipfrizde 10 dk. beklettim..Sonra afiyetle yedim..O kadar hafif olmuştuki , neredeyse hepsini yiyebilirdim ,ama ev halkınıda düşündüm.. Acıdım onlara ,yemedim..
Benim gibi bir anda tatlı krızıne girenler için ,nefis köreltecek kadar güzel,tavsiye edebilirim..Kalan malzemeleride değerlendirdiğimize göre, kısa günün karı....
Afiyet olsun arkadaşlar..
Sevgiler..

1 yorum:

  1. şey pardon acaba kürdanlar önceden diş karıştırılmış kürdanlardan olsa olur mu. hani ikinci el kürdan kullansak. :))

    YanıtlaSil

Yorumunuzdan dolayı mutluyum:)

BLOGGER OLMAYAN VE YORUM YAZMAK İSTEYEN ARKADAŞLARIM YORUMLAMA BİÇİMİ,VE ANONİM ŞIKKINI TIKLAYARAK YORUM YAZABİLİRLER.TEŞEKKÜRLER.