7 Ağustos 2007 Salı

MEYVELİ TART

MALZEMELER.
2 yumurta
1bardak pudra şekeri
1 paket vanilya
100 gr margarin..
3 kaşık süt
Aldığı kadar un.
KREMASI
2 bardak süt
1 kaşık un
1 kaşık nişasta
1yumurta
1 kaşık margarin
yarım bardak şeker
ÜZERİ İÇİN;
İstediğiniz meyve ve tart jölesi
YAPILIŞI
Hamur malzemelerini karıştırıp yumuşak bir hamur elde edinceye kadar
yoğuruyoruz ve 20 dakika buzdolabında dinlendiriyoruz . Bu arada
muhalebi malzemelerini şeker hariç bir tencereye alıp, iyice çırpıyoruz,
karıştırarak pişiriyoruz. Baloncuklar çıkmaya yakın şekerini döküp altını
kapıyoruz.. Dinlenmiş hamuru yağladığımız tart kalıbına elimizle bastırarak
yayıyoruz ve çatalla delikler açıp175 dereceli fırında pişiriyoruz..
Ben hamur sıcakken muhallebisini üzerine döktüm..( acelem vardıda)
daha iyi oldu hamurda yumuşadı aslında.. Siz biraz soğumasını
bekliyebilirsiniz. Sonra istediğimiz gibi meyvelerle süsliyebilirsiniz ben kivi
çilek ve muz kullandım ..Üzerine tart jölesini meyve suyuyla pişirip
dökebilirsiniz.. Resimdeki jölesiz hali ..Bir gün dinlendikten sonra afiyetle
yiyebilirsiniz.
sevgiler...

1 yorum:

  1. çilek istiyorum .çileekkkkkkkkkkk.. ah özlem ahhh bu tatlılardan sen suçlusun.....

    YanıtlaSil

Yorumunuzdan dolayı mutluyum:)

BLOGGER OLMAYAN VE YORUM YAZMAK İSTEYEN ARKADAŞLARIM YORUMLAMA BİÇİMİ,VE ANONİM ŞIKKINI TIKLAYARAK YORUM YAZABİLİRLER.TEŞEKKÜRLER.