6 Eylül 2007 Perşembe

RENKLİ PATATES TOPLARI


Yazıma nereden başlıyacağımı, ne yazacağımı bilmiyorum। Heralde uzun zamandır, birşey yazmamamın etkisi büyük॥Fakat aklıma bir fikir geldi. Eski günleri yadetmek adına, bir zamanlar bir arkadaş vardı .Bizlere dj lik yapardı ..Kimdi diye düşünmeye başladığınızı hisseder gibiyim..Onun yazdığı bir yorum ,benim fanatiklik derecesinde sevdiğim, albumlerini biriktirdiğim, programlarını kaçırmadığım, Sevgili
Barış abimizi aklıma getirdi..Kişiliği, yaptığı işler,ve müziği beni kendine herzaman hayran bırakmıştır.... Onu buradan saygıyla anıyorum .Onun gibi biri bir daha Dünyaya gelmez.. Yorum sadece BEN BİLİRİM kelimelerinden ibaretti.. İsterseniz tıklayıp süprizle karşılaşabilirsiniz ,istersenizde tarifi okuyabilirsiniz...Özellikle bu şarkı, uzuun zamandır dinlemediğim halde aklıma getiren, Ayşeciğime ve tıklayan herkese armağan olsun.. Şarkının güzelliğine bakın ya..
Patatesli toplar, ne alaka demeyin ,yada diyin.Barış abim boşuna ( domates, biber, patlıcan ) dememiş, eee hani patates derseniz .. Ben zaten biberle bağlantı kurdum ,patatesle olduğunu kim söylemiş..
Buyrun tarifimiz...
MALZEMELER
1 kilo kadar patates
2 kaşık süzme yada koyu yoğurt.
sıvıyağ,tuz ve karabiber
ÜZERİ İÇİN
Maydonoz ,dereotu,susam,pul biber,havuç.
YAPILIŞI
Patatesler tencerede haşlanır.Kabukları soyulup, bir kabın içerisinde malzemeler ilave edilerek, püre yapılır..Püremiz donması için buzdolabına kaldırılır.Bu arada havuçlar rendelenip kararmaması için limonlanır.Dereotu ve maydonoz ince ince kıyılır..Susam ve pul biberde küçük tabaklarda hazır bekletilir..Buzdolabında kendini toparlayan püremizden ,ceviz kadar yuvarlaklar koparılır.Ve sırasıyla ,isteğe göre bibere ,dereotuna,susama,ve havuça bulanır..Servise hazırdır.. Afiyet, bal şeker ,olsun arkadaşlar..... Bir uyarı, pulbiberi acısız seçerseniz çok iyi olur. Tarafımdan böylesi uygun görülmüştür. Yoksa misafirler ağızlarına tatlı niyetine atarlarsa,helede acı sevmeyen birisine denk gelirse, gerisini siz tahmin edin..Benden söylemesi..Kolay gelsin..
Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuzdan dolayı mutluyum:)

BLOGGER OLMAYAN VE YORUM YAZMAK İSTEYEN ARKADAŞLARIM YORUMLAMA BİÇİMİ,VE ANONİM ŞIKKINI TIKLAYARAK YORUM YAZABİLİRLER.TEŞEKKÜRLER.