25 Nisan 2009 Cumartesi

SADRAZAM LOKUMU



MALZEMELER
4 yumurta
1 bardak şeker
1kabartma tozu
1 bardak un
Biraz süt ve hindistancevizi
KREMASI
1 paket kremşanti
1,5 bardak süt
Daha önce kakaolusunun tarifini vermiştim şimdi de sade kek ile deneyin diyorum .Ben bunu uzun süredir hep yapıyorum.En sevdiğimiz yaş pastalardan birisidir kendisi.Vanilyalı Krem oleyle denenip daha çok beğenilmiştir. Sizlere de kremşantiden daha çok bunu tavsiye edebilirim.Yapacak olanlara kolay gelsin ..Herkese kocaman sevgiler:)
YAPILIŞI
Önce kek malzemeleri mikserle çırpılır..Yağlanmış fırın tepsisine yayılır..180 derecedeki fırında pişirilir.Sıcakken nemli bir bez üzerine örtülür. Pandispanya önce tepsinin uzunluğuna göre 4 e kesilir.. Enlemesinede 5 e bölünür.. Her bir parça dikdörtken şeklinde olmalı..Toplam 20 parça çıkacak..Bu arada krem şanti çırpılır.. Bir parçanın içine şanti sürülüp rulo yapılır..Bu ruloyu önce ılık süte batırılıp,sonra hindistancevizine bulanır... Bütün parçalara aynı işlemi uyguluyoruz. Servis tabağına alın,ve buzdolabında dinlendirin sonra bizim gibi afiyetle yiyin..

25 yorum:

  1. COK SEVERIM VEDE ENFES BIR LEZZET ELLERINE SAGLIK SEVGILER GÜZEL BIR HAFTA SONU DILERIM

    YanıtlaSil
  2. abowwwwwwwww sadrazamda agzinin dadini bilimis he :DDDD

    YanıtlaSil
  3. Canım ellerine sağlık harika görünüyor sevgiler
    mutlu haftasonları...

    YanıtlaSil
  4. Kolay ve nefis bir lezzet sunumuda küçük olduğu için daha pratik nefis olmuş ellerine sağlık canım...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Görüntüsü çok güzel olmuş. Tam da sadrazamlara yaraşır cinsten...Ellerine sağlık.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. ELLERİNE SAĞLIK HARİKA BİR LEZZET AFİYET OLSUN SİZLERE..
    SEVGİLER GÜZEL BİR HAFTA SONU GEÇİRMEN DİLEĞİYLE...

    YanıtlaSil
  7. benimkiler nedense kıvrılamıyolar garipler bakalım bide böyle deneyeyim ellerinize salık.

    YanıtlaSil
  8. Harika gözüküyor ellerinize sağlık:))

    YanıtlaSil
  9. Süper görünüyor ellerine sağlık.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. arkadaşım ellerine sağlık süper gözüküyor.. sevgiler acemi ebru

    YanıtlaSil
  11. canım özlem,
    hakikaten lokum olmuş:)
    ellerine kollarına sağlık
    çok çok çoook öptümmmm

    YanıtlaSil
  12. özloş nerelerdesin yaaa...

    valla sipariş dedin ev tamiratta dedin ..olmuyor yaniii...

    özledik:)

    ellerine sağlık...nefis görünüyor...

    YanıtlaSil
  13. Nefis olmus Ozlemcigim ellerine saglik.
    SEVGİLER.

    YanıtlaSil
  14. canım özlem, özledin :)

    bende eski tariflerimden birinde sadrazam lokumu yapmışım ama seninkinin yanıda bırak sadrazamı köşedeki adamın lokumu olur. :)

    öperim yanaklarından

    YanıtlaSil
  15. Ellerine saglik canim.Harika olmus vallahi.
    1 tanesini alsam:))
    Sevgilerle.

    YanıtlaSil
  16. Kız özi, kaç kez yazim yazim dedim şu lokumcuklara yorum, yazamadım. Kısmet bu güne kalmış mış. Lokumların çok sevimli, elceğizine sağlıklar olsun.

    YanıtlaSil
  17. Özi az kalsın unutuyordum, ara sıra gelişlerde hepsiburda'ya bir defacık olsun tıklıyorum. Elimden geliyor, napim kız.

    YanıtlaSil
  18. Yeni bir mama yapmanı bekledim yeni yüzünün güzel olduğunu söylemek için, yapmadın. Geldim gittim yapmadın, napim kız içimden geliyor. Çok güzel olmuş yeni yüzün Özi, güle güle kulan, hayırlar olsun.

    YanıtlaSil
  19. Özi mi:D puhahaha hatta bide qs (sen bunların ne demek olduğunu biliyorsun ablacım msnden)

    Bi kimlik karmaşası olmuş burda. Birileri şekil değişcem diye,hepten komik olmuş ayol :D

    YanıtlaSil
  20. Özi, yorumumu siz'e yazmıştım. Saydığım insanlara yazarım ve yorum yazma tekniğim bana özgü bir markadır. Tıpkı paranın filigranı gibi bir şey, kopyesi yapılmaz.
    Yazdıklarımı değerlendirme hakkı yazılan kişiye aittir, kabül görmese yazdıklarım yayınlanmaz. "msn" de ki iletişim sözleri yorumumu hiç mi? hiç bağlamaz, takdiri kişiye aittir. Safir yere düşmekle pul olmaz, ayrıca düşmedi ki.
    Üçüncü şahıs kimliğimi nereden biliyorsa, Özi niye bilmesin, Özi benim kardeşim..
    Yazdıklarım bilgidir, devamı olmayacaktır. Selamlar..

    YanıtlaSil
  21. NE KADAR GÜZEL BİR LEZZET BU BÖYLE.
    ÇOK HARİKA BİR TAT.

    YanıtlaSil
  22. yo yo bana özi demeniz çok hoş.ben aksine mutlu oldum .ki uzun zamandır blogtan kopmuştum sizin yorumlarınız beni yine bloğuma bağladı diyebilirim.herkes istediği şekilde yazı, yorum yazabilir. siz bence güzel yorumlarınıza devam edin.inanın bazen o kadar az vaktim oluyor ki yorumları tam okuyup sindirmeden onaylamak zorunda kalıyorum.ama sizin yorumlar hariç tabi.o kadar güzel yazmışsınız ki tekrar tekrar okumak geliyor içimden abicim;)her zaman kardeşiniz olmak üzere hoşçakalın:)
    msn de ki olaya gelince; bana özi diyen kim:S diye yazmıştım sadece bu olaya açıklık getiren bizim papatik oldu.ona kızmayın abisi :)
    ziyaretiniz için çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  23. ay gece gece hiç güleceğim yoktu! :)

    YanıtlaSil
  24. Ha birde aklıma geldi,sanırım bu yeni arka planı ben yaptım sana değil mi ablacım:)

    YanıtlaSil
  25. SADRAZAMLAR İŞİ BİLİYORMUŞ,,HAYIRLI CUMALAR

    YanıtlaSil

Yorumunuzdan dolayı mutluyum:)

BLOGGER OLMAYAN VE YORUM YAZMAK İSTEYEN ARKADAŞLARIM YORUMLAMA BİÇİMİ,VE ANONİM ŞIKKINI TIKLAYARAK YORUM YAZABİLİRLER.TEŞEKKÜRLER.