17 Nisan 2009 Cuma

SEVGİ PASTASI -2



Öhöm öhöm ben geldim:)farkındayım sizleri çok ihmal ettim .Ama bu biraz daha böle gidecek.Evim tadilatta her yer harebe.Oğlumun sünnet telaşı başladı.1 ay kadar bir zaman var .Pasta siparişleri devam ediyor.Arada hayatımda heycanlar oluyor:)Şu facebook adresini uzun süre oluyor almıştım. Öylece kenarda duruyordu.Bi el atıyım dedim ve 15 senedir görmediğim, ortaokuldan sıra arkidişimi buldum ve acayip mutluyum.Dün görüştük koklaştık.Eski günlerden konuştuk.Herkese tavsiye ederim:D

İşte hayatımda olanlar bu kadar...

Şimdi gelelim bu pastaya .Evlilik yıldönümleri için ve sevgililerinize ve eşlerinizin doğumgünleri için yapılabilir.Biz birbirlerini çok seven iki öğretmen çiftimizin fener bahçeli sevgilisi için doğumgünü pastası olarak uyguladık.Sizler de sipariş vermek isterseniz İstanbul içi heryere ulaşım sağlayabiliyoruz.Bunun için mail atmanız yeterli.Herkese koccaman sevgilerimi yolluyorum.

11 yorum:

  1. çok sevimli bir pasta olmuş,ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  2. mantik bir pasta bu:))

    ellerine saglik canim

    www.yenitadlar.blogcu.com

    YanıtlaSil
  3. çok cici olmuş emeginize salık önümüzdeki bir ay için sabırlar diliyorum..salık ve sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
  4. ellerine sağlık cnm çok şirin görünüyor.ayrıca kolay gelsin tadilat deyince ruhum daralıyor sanki.çooook zor br iş.hele de evde eşya varsa.kolaylıklar dilerim cnm Allah yardımcın olsun.

    YanıtlaSil
  5. canımmmm evet özluyoruz senı:)ama sen ıyı ol yeter:):):)evıne ve sunnette kolylıklar dılıyorum anım...llerıne saglık sevgılerımle...

    YanıtlaSil
  6. HARİKA BİR PASTA OLMUŞ ELLERİNE SAĞLIK ARKADAŞIM...

    YanıtlaSil
  7. bitsin şu tadilat,kahvaltıya gelmek istiyorum artıkkkkk:))


    bu pastayı yerim ben:) ellerine sağlık ablacım..

    YanıtlaSil
  8. ARKADAŞIM ÇOK GÜZEL OLMUŞ ELLERİNE SAĞLIK.. OĞLUŞUNUN SÜNNETİ VARMIŞ ALLAH KOLAYLIK VERSİN AMA İNAN ÇOK GÜZEL BİR DUYGU... EV İŞLERİNDE DE KOLAYLIKLAR DİLİYORUM.. SEVGİLER ACEMİ EBRU..( SÜNNETTE NELER YAPACAĞINI DA SABIRSIZLIKLA BEKLİYORUM..)

    YanıtlaSil
  9. Merhaba adaş Pasta nın görüntüsü harika ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  10. Çok cici olmuş ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  11. Süper olmus kiz...
    Ellerine saglik.
    Öptüm.

    YanıtlaSil

Yorumunuzdan dolayı mutluyum:)

BLOGGER OLMAYAN VE YORUM YAZMAK İSTEYEN ARKADAŞLARIM YORUMLAMA BİÇİMİ,VE ANONİM ŞIKKINI TIKLAYARAK YORUM YAZABİLİRLER.TEŞEKKÜRLER.